بهترین منابع کنکور 98

توسط | مشاوره تحصیلی

بهترین منابع کنکور 98Reviewed by Mrohiye on Sep 3Rating:

بهترین منابع دروس عمومی کنکور ۹۸ باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

همانطور که اطلاع دارید دروس عمومی در  منابع کنکور 98 اهمیت بالایی دارند پس اصلا نباید دست کم گرفته شوند یا بهشان کم توجهی شود. در این مقاله ویژگی های بهترین منابع دروس عمومی کنکور ۹۸ برایتان آورده شده است تا بهترین نتیجه را در این زمینه به دست آورید. با ما همراه باشید تا بهترین منابع دروس عمومی کنکور ۹۸ را بیابیم.


بهترین کتاب ادبیات کنکور چه ویژگی هایی دارد؟

منابع کنکور 98

حال از بهترین منابع کنکور 98 به سراغ ادبیات به عنوان اولین درس عمومی کنکور رفتیم . ادبیات به عنوان مهمترین درس عمومی کنکور با ضریب چهار حرف اول را در دروس عمومی میزند و شما برای موفقیت در کنکور باید بتوانید درصد بالایی را از این درس پاسخ دهید. پس انتخاب بهترین منابع ادبیات کنکور تاثیر زیادی در این موفقیت دارد.
بهترین کتاب ادبیات کنکور ادبیات کنکور، کتابیست که مبحث به مبحث به ارائه ی مطالب بپردازد نه درس به درس. زیرا سطح یادگیری دانش آموز هنگام مطالعه ی مبحثی از مطالعه ی کلی درس بالاتر میرود.
بهترین کتاب ادبیات کنکور باید قسمت جداگانه ای برای واژگان داشته باشد و در این قسمت کلمات را از لحاظ املایی، معنایی و ارزش کلمه مورد بررسی قرار دهد.
بخش بعدی که باید در ببهترین کتاب ادبیات کنکور به صورت جداگانه قرار بگیرد آموزش آرایه هاست. آرایه ها در تست های کنکور درصد بالایی را تشکیل میدهند و درک آنها اهمیت بالایی دارد.
زبان فارسی در کتاب منبع بخش مجزایی را به خود اختصاص میدهد. کتاب باید در این بخش به تعلیم مفاهیم زبان و ادبیات فارسی بپردازد.
تاریخ ادبیات را فراموش نکنید. بهترین کتاب ادبیات کنکور باید بخشی را برای تاریخ ادبیات مشخص کند و آن را به شیوه ی قابل فهمی برای دانش آموز توضیح دهد.
قرابت معنایی هم از آن موضوعاتیست که در کنکور توجه زیادی به آن میشود. پس حتما لازم است که در بهترین کتاب ادبیات کنکور به قرابت معنایی نیز پرداخته شود.
در نهایت بهترین کتاب ادبیات کنکور برای درس ادبیات فارسی باید بهترین و کامل ترین تست هارا دارا باشد. به طوری که نیازی به کتاب های مکمل نداشته باشد و تنها با مطالعه ی همان کتاب بتوان با خیال راحت سر جلسه ی کنکور رفت.


منابع کنکور 98 :مرکز مشاوره محمدرضا روحیه بهترین راه را برای رسیدن به قبولی پیش پای شما میگذارد


بهترین کتاب دینی کنکور چه ویژگی هایی دارد؟

حال از بهترین منابع کنکور 98 به سراغ دینی به عنوان دومین درس عمومی کنکور رفتیم .دین و زندگی با ضریب سه در کنکور رتبه ی دوم دروس عمومی را داراست. لازم به ذکر است که برای موفقیت در کنکور، شما باید متن کتاب درس دین و زندگی را به خوبی حفظ باشید و برای تکمیل به کتاب های کمک آموزشی بپردازید. فراموش نکنید که مهمترین منبع این درس، خود کتاب درسی است.
یکی از ویژگی های بهترین کتاب دینی کنکور  آن است که توجه زیادی به متن کتاب داشته باشد. به گونه ای که همان متن را بدون حاشیه آورده باشد و به توضیح و تفسیر بخش بخش آن بپردازد.
همچینین برای درک بیشتر دانش آموز، مطالب را به صورت جدول مفهومی و خلاصه نویسی هم ارائه دهد.
بهترین کتاب دینی کنکور باید به بررسی دقیق آیات کتاب بپردازد. همانطور که میدانید آیات مهم ترین بخش درس دین و زندگی هستند.
بهترین کتاب دینی کنکور باید پیام آیات و تمامی تفاسیر مربوط به هر آیه را به صورت جداگانه مشخص کند.
یکی از ویژگی های بهترین کتاب دینی کنکور آن است که به دانش آموز راه فرار را نشان بدهد! یعنی با رمز گذاری و علامت گذاشتن، یادگیری و حفط مطلب را برای دانش آموز آسان کند.
بهترین کتاب دینی کنکور باید بهترین تست هارا برای آمادگی کنکور داشته باشد و سطح سوالات را از آسان به سخت مشخص کند.


بهترین منابع کنکور 98 از دید استاد محمدرضا روحیه

 


بهترین کتاب عربی کنکور چه ویژگی هایی دارد؟

منابع کنکور 98

عربی از آن درس هایی است که به دقت بالایی برای پاسخدهی به تست ها نیاز دارد. عربی در کنکور ضریب دو دارد و نمیتوان از آن به آسانی گذشت. بنابراین وسواس به خرج دادن در انتخاب بهترین منبع کنکور برای درس عربی لازم است.
از ویژگی های بهترین کتاب عربی کنکور میتوان مبحث به مبحث بون آن را ذکر کرد. در بهترین کتاب عربی کنکور نباید تمامی مطالب در کنار هم و بدون هیچ جداسازی ای آمده باشد.
روی قواعد تمرکز جداگانه دارد. بهترین کتاب عربی کنکور قسمت قواعد را به صورت جداگانه و به طور مفصل شرح میدهد.
در بهترین کتاب عربی کنکور کنکور واژگان و ترجمه ی متن به خوبی مورد بررسی قرار میگیرند. زیرا همانطور که در جریان هستید بخش قابل توجهی از سوالات کنکور به ترجمه اختصاص یافته است.
بهترین کتاب عربی کنکور آن است که بخشی از تمرکزش را هم روی درک طلب بگذارد. درک مطلب یکی از مهم ترین بخش های درس عربی است.
تست های این کتاب جامع و کامل باشد. تست های عربی از آن درسته تست هاییست که نیاز به پاسخ تشریحی دارد. پس یکی از ویژگی های بهترین کتاب عربی کنکور آن است که پاسخنامه ی تشریحی کاملی در کنار سوالاتش داشته باشد که توضیحات دقیقی درباره ی هر گزینه ی سوال را شامل شود.
زبان انگلیسی از آن درس هاییست که دانش آموزان کمترین اهمیت را برای آن قائل هستند؛ درحالی که این درس در کنکور دارای ضریب دو بوده و با عربی در یک سطح قرار دارد. پس انتخاب صحیح منبع زبان برای کنکور هم کم اهمیت نیست!


با ما برای یافتن بهترین منابع کنکور۹۸ همراه باشید.


بهترین کتاب زبان کنکور چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین کتاب زبان از  منابع کنکور 98 باید توجه زیادی به قسمت گرامر درس داشته باشد. چراکه گرامر از مهمترین قسمت های زبان انگلیسی است.
یکی دیگر از ویژگی های بهترین کتاب زبان کنکور آن است که بخشی از کتاب را به واژگان کتاب اهمیت بدهد.و آنهارا از نظر معنای فارسی، ترادف و تضاد مورد بررسی قرار بدهد.
همچنین قسمت های مورد نیاز متن کتاب درسی را هم ترجمه کند تا دانش آموزانی که کمی مبتدی هستند، دچار مشکل نشوند.
بهترین کتاب زبان کنکور باید به درک مطلب هم بپردازد و توضیحات کاملی درباره ی متون در اختیار دانش آموز قرار دهد.
در ادامه بهترین کتاب زبان کنکور باید دارای تست های متنوع برای هریک از بخش های مذکور باشد تا دانش آموز را برای کنکور آماده کند. امید داریم با این نکات بتوانید بهترین کتاب زبان کنکور به سادگی انتخاب کنید.
در پایان توجه داشته باشید که بهترین منابع کنکور ۹۸ را باید در کنار کتاب درسی مطالعه کنید و از کنار گذاشتن کتاب اصلی و تکیه بر کتاب های کمک آموزشی خودداری کنید.

نویسنده مطلب : مدیر سایت

نویسنده مطلب : مدیر سایت

دکتر محمدرضا روحیه دانشجوی دکتری برنامه ریزی آموزشی و درسی کارشناس ارشد مشاوره تحصیلی وشغلی سابقه 9 ساله در امر مشاوره و آموزش از ابتدایی تا دکتری ادغام کننده علم nlp با مشاوره تحصیلی سبک مشاوره نوین در علم مشاوره تحصیلی

l
برچسب ها :

بدون نظر